Subject: Loometoetuste maksmiseks lisavahendite taotlemine
From: Jane Orupõld <[email-masked]>
To: "KUM min"
Date: Fri, 11 Jul 2025 10:24:36 +0300

Tere.

MTÜ-le Eesti Esitajate Liit (EEL) 2025.a. eraldatud toetuse vahendite,
mille arvelt saab maksta vabakutselistele loovisikutele loometoetust, vaba
jääk on lõppemas ja seoses sellega pöördume Kultuuriministeeriumi poole
küsimusega, kas EEL-il on loometoetuste maksmiseks lisavahendite
taotlemise võimalust.

Seaduse kohaselt, kui loomeliidul lõpeb loometoetuse maksmiseks eraldatud
raha, eraldab Kultuuriministeerium loomeliidule sihtotstarbeliselt
täiendavat toetust loomeliidu taotluse alusel. Tänase seisuga on EEL-ile
esitatud rohkem loometoetuse taotlusi, kui LLS § 12 lg 1 alusel eraldatud
toetus maksta võimaldab. Kas Kultuuriministeeriumi vahendid võimaldavad
EEL-ile eraldada LLS § 12 lg-s 72 nimetatud taotluse alusel
sihtotstarbeliselt täiendavat toetust?

Lugupidamisega

Jane Orupõld

lepingute haldur

Paldiski mnt 96a, 13522 Tallinn

Tel: 5210758

www.eel.ee <http://www.eel.ee>